Movistar: Connexió a emoción a través d’un iPhone

Movistar torna a fer de les seves: si no en teniem prou amb la connexió a emoción que tenen les Blackberry , que et permeten navegar amb les mateixes condicions que si ho fessis a través del navegador però pagant, ara resulta que els que tenim iPhone també ens podem connectar a emoción… WTF!!

Total, que busques per internet i resulta que no ets l’únic, sino que hi ha molts usuaris als que se li ha cobrat unes connexions ficticies a emoción a través de l’iPhone, entre 1€ i 30€, sobretot el dia 17 de Novembre. Així­ que toca reclamar: els passos son els següents.

S’ha de trucar al 109, i demanar directament que et passin amb el servei d’atenció al client d’iPhone. Aquest pas és el més important doncs si intentes barallar-te amb el servei de facturació, el més probable és que et diguin que si és possible connectar-te a emoción des de l’iPhone doncs, segons ells, tots els telèfons de Movistar tenen un accés directe a emoción.

El segón pas és entendre que el servei d’iPhone està  orientat a atenció tècnica, per tant toca excusar-te dient que saps que no és el departament amb qui hauries de parlar (que hauria de ser el de facturació) però comentes que t’han facturat un servei de emoción des de l’iPhone i preguntes si així és possible. Aquest departament coneix que hi han hagut incidències amb la facturació i si t’has portat bé, ells contactaran amb el servei de facturació per explicar el problema.

Ara et passaran amb el servei de factuació i simplement et demanaran confirmar les dades de facturació i si tot ha sortit bé, et confirmaran que et tornaran la quantitat cobrada en la propera factura.

Més informació:

0 comments ↓

There are no comments yet...Kick things off by filling out the form below.

Leave a Comment