Malson telefònic

Avui, una trucada que podria haver durat 10 minuts, s’ha allargat 2 hores. El motiu? m’han trucat per promocionar una oferta ADSL de la companyia on estic, ampliant el servei de 1Mb a 3Mb per un suplement de 2€ i sense compromís de permanència. La única pega era que havia de passar la marcació directa a Orange, cosa que no ens suposa problema ja que no utilitzem cap telèfon fixe.

Un cop acceptada la oferta a Orange i el traspàs de la marcació directe de Telefónica a Orange, m’adono que hi ha un error en el telèfon que he proporcionat, o sigui que em disposo a trucar a telefònica per que anul·lin l’ordre. Telefònica em responen que no hi ha problema, doncs quan es realitzi la baixa al telèfon que he proporcionat, ja es queixaran i per tant tornaran enrera. (Nota mental: com poden donar de baixa un servei sense comprovar que les dades no coincideixen?)

Bé, després d’això, Telefònica em diuen que han de comprovar que el meu telèfon te la marcació directe, i que per això em faran una gravació de veu confirmant que accepto que la marcació directe es faci a través de Telefònica). Després de repetir 6 vegades que jo no he demanat un canvi de plan sino que simplement volia arreglar un error que no tenia a veure amb el meu telèfon, han procedit a fer la gravació (espero que sense compromís de contracte o de canvi de permanència, o coses d’aquestes).

Un cop desistit de Telefònica, torno a trucar a Orange per donar-me d’alta a l’oferta i m’informen que tot és correcte, però que hi ha una permanència de 12 mesos (la qual abans m’havien assegurat que existia) així que m’ho penso i continuo amb l’alta. Em diuen que truqui al 1414 (servei d’atenció al client)… i aquí comença el moment Monty Python:

Truco al 1414 i em salta el servei d’atenció al client d’empreses (tinc el mòbil amb un pla d’empresa). Així que penjo i torno a trucar al telèfon 902 de servei d’atenció al client de particulars. Em tornen a dirigir al 1414 així que començo tot el procés fins que em diuen que la meva ADSL està contractada com a particular i no poden processar-la des del servei a empreses. Li pregunto com contactar amb el servei a particulars i em diuen que trucant al 1414, li comento que em salta directament a empreses i que no puc escollir opció de particulars i em diuen que això és així i que vagi a una cabina a trucar al 1414… WTF??!!! després de preguntar si em podien passar directament amb particulars o que em donguin un telèfon directe sense èxit, em plantejo la opció de passar l’ADSL de particular a empresa i em diuen que m’haurien de gestionar una baixa i una alta. Coneixent el mundillo se que això significa unes setmanes sense internet i li pregunto si això significaria un mes sense connexió i em contesten que una mica més d’un mes…. així que li dic moltes gràcies i adéu!

Total, que després de dues hores penjat al telèfon, escoltant interminables musiquetes, em quedo amb la mateixa situació, un xic més pobre després de trucar als 902, i creant mal de caps a algú que li donaran de baixa el servei de marcació directe.

Tal com diu el nostre amic Yepes o Nopes , millor que em posi a dormir ja, que per avui ja he destruït prou coses.

0 comments ↓

There are no comments yet...Kick things off by filling out the form below.

Leave a Comment