Google Web Optimizer

Crec que és una de les grans eines que Google ha lliberat per a CEOS i responsables d’usabilitat. Es tracta d’una eina que a partir d’una pàgina, pot mostrar diferents versions d’aquesta (canvis de text, canvis d’imatge, canvis de posicions dels elements,…) a cada usuari que la visiti, variacions definides per tu mateix.

gwebopt

Al final et mostra un resum de totes les combinacions que s’han provat i quin és el percentatge de millora per a conseguir un objectiu concret (una alta, un contacte, un enviament, …) .

D’aquesta manera hem vist que un formulari que no funcionava gaire, obté una millora sustancial si el dividim en tres seccions, canviem el color de la lletra i el seu tamany.

Amb això t’estalvies llargs debats religioses sobre si en un lloc és millor posar un select o un llistat, com en el llibre Don’t make me think de l’Steve Krug.

Aquesta eina la trobareu dintre d’Adwords de Google.

0 comments ↓

There are no comments yet...Kick things off by filling out the form below.

Leave a Comment