Dell Requiem part 3: El disc dur i el servei tècnic

… la última, al disc dur del meu DELL Latitude D505 apareixen sectors defectuosos.

Fins aquí, una avaria normal. Però resulta que si normalment el servei tècnic de DELL ens donaven 2 dies per fer còpia de seguretat, instal·lar el nou disc i formatejar el vell, ens diuen que res de res, que se l’emporten immediatament. WTF???

I si no he pogut fer còpia de seguretat? i si necessito recuperar dades del disc dur vell? i si hi ha dades confidencials en el disc dur vell, que hagi de ser formatejat??

Total, que diem que no posin el disc dur nou, i ja els avisarem. Els avisem el dia següent després de quasi formatejar el disc i no es presenten… així cada dia durant 4 dies, amb l’ordinador inútil.

Això ha significat una setmana d’acumulació de feina, molta. Però també ha significat quelcom més… fins ara recomava DELL per el seu servei tècnic tot i que els seus components havien baixat de qualitat. Però ara m’he trobat amb dos greus problemes: components de baixa qualitat i servei tècnic deficient. Així no m’estranya que la meva empresa s’hagi passat a HP.

0 comments ↓

There are no comments yet...Kick things off by filling out the form below.

Leave a Comment